28 Aralık 2012 Cuma

Norm Fazlası Öğretmenler Ne Zaman Göreve Başlayacak


2013 Norm Fazlası Öğretmenler Ne Zaman Göreve Başlayacak -  Yeni eğitim sistemi 4+4+4 ten sonra norm fazlası olarak gözüken branş öğretmenlerinin yer değiştirme takvimi açıklandı. Branş öğretmenlerinin yer değiştirme takvimine göre norm fazlası öğretmenler seçimlerini yaparak 2. dönem yeni okullarında göreve başlayacaklar.

Yapılacak İş ve İşlemler


Tarih

Duyuru yapılması

25 Aralık 2012

Norm fazlası öğretmenlerin eğitim kurumlarınca belirlenmesi ve ilçe milli eğitim müdürlüklerince sisteme bilgi girişlerinin yapılması

26-28 Aralık 2012
Başvuruların kabul edilmesi, kurum, ilçe ve il milli eğitim müdürlüğünce onaylamaişlemleri

31 Aralık 2012-07 Ocak 2013
Atamaların yapılması ve kararnamelerin gönderilmesi

14 Ocak 2013
Ataması yapılan öğretmenlerin ilişiklerinin kesilmesi ve yeni görevlerine başlaması

Yarı yıl tatili
2.AŞAMA


Yapılacak İş ve İşlemler


Tarih
Başvuruların kabul edilmesi, kurum, ilçe ve il milli eğitim müdürlüğünceonaylama işlemleri

14 Ocak-18 Ocak 2013
Atamaların yapılması ve kararnamelerin gönderilmesi

25 Ocak 2013
Ataması yapılan öğretmenlerin ilişiklerinin kesilmesi ve yeni görevlerine başlaması

3.AŞAMA
1. ve 2. aşamalardan sonra boş kalan eğitim kurumlarına, Yönetmeliğin 41/5 maddesi gereğince İl Milli Eğitim Müdürlüğünce Res'en atamaların yapılması


28 Ocak 2013
Ataması yapılan öğretmenlerin ilişiklerinin kesilmesi ve yeni görevlerine başlaması

Yarı yıl tatili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder