30 Aralık 2012 Pazar

2013 Ağustos Ataması En Çok Atama Yapılacak Branşlar


2013 Ağustos Ataması En Çok Atama Yapılacak Branşlar - 2012 Yılı Ağustos Ataması bilindiği gibi sınav sonuçlarının geç açıklanması üzerine Eylül ayına kaymış ve Eylül Atamasında en çok atama yapılacak öğretmen branşları arasında ;

Ençok atama yapılacak ilk  10 branş 
Rehber Öğretmen, 
İlk öğretim Türkçe, 
İlk öğretim Matematik.  
Okul öncesi 
Beden Eğitimi
Din kültürürü
Fen Teknolji
İngilizce
Zihinsel 
Türk dili Edebiyatı
şeklinde bir şıralama oluşmuştu. Özellikle yeni eğitim sistemiyle birlikte ortaokul öğretmenlerinde açık artmış ve bu yüzden liste bu şekilde şekillenmişti. 2013 yılında yukardaki branşlardaki eksikliklerin tam kapanmaması listenin aşağı yukarı yine bu şekilde olacağını gösteriyor. Alan değişikliği ile birlikte okul öncesi, beden eğitimi, fen ve matematik branşlarında değişiklik olsa da 2013 Ağustos ayında yapılacak olan öğretmen atamalarında sıralamanın yeri değişse bile ağırlıklı olarak atanacak branşlar yukarıdaki gibi. 

Sınıf öğretmenliğinin ataması konusunda bu yıl dersliklerde bölünme olduğu taktirde artacaktır, biliniyor ki 4+4+4 ile birlikte ve okuma yaşının geriye çekilmesiyle kalabalıklaşan sınıflarda eğitim-öğretim bir hayli zorlaştı. Okulların sınıf kapasitesinin yetersiz kalması nedeniyle de çoğu sınıflarda 40 sayısını aştı. Bu sayıyı aşan sınıflar imkan dahilinde şubelere ayrılırsa sınıf öğretmenliği atama sayısında da bir artış gözlenebilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder